Verzending en retournering

VERZENDING

Hoe lang duurt het voor een bestelling aankomt? 

Het verzenden van onze pakketjes gebeurt via Bpost.

Jouw pakje wordt binnen 1-4 werkdagen verstuurd. Meestal versturen wij je pakketje dezelfde dag nog.


Na het versturen wordt het pakje (in normale omstandigheden) de volgende werkdag geleverd.


Wanneer je bestelling is afgerond, ontvang je een email met bevestiging van je bestelling en een unieke tracking code om je bestelling op te volgen.


Wat zijn de kosten voor de verzending?


België:


Bij bestellingen vanaf 75€ zijn de verzendkosten voor onze rekening.


Bij bestellingen onder 75€ worden er 4,95€ verzendkosten in rekening gebracht voor levering thuis of op kantoor. 3,95€ voor levering in een BPOST afhaalpunt.


Je kan je pakje ook kosteloos komen afhalen in Landen of Zepperen


Regio Landen:

Boetiek d'Elle

Stelhainstraat 21

3401 Walshoutem


Regio Sint-Truiden:

Taverne Haspengouw

Sint-Genovevaplein 8

3800 Zepperen


Nederland:


Bij bestellingen vanaf 130€ zijn de verzendkosten voor onze rekening.


Bij bestellingen onder 130€ worden er 9.99€ verzendkosten in rekening gebracht.


Retourneren is op eigen kosten

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet ontvang?

Wij volgen alle bestelling vanaf het moment dat ze onze winkel uit gaan. Als uw artikel niet op tijd aankomt, kunt u ons dat laten weten en dan zoeken wij uw artikel voor u op.

RETOURNERING

Het kan gebeuren dat je artikel niet past of dat het niet aan je verwachtingen voldoet. Geen probleem! Je kan het artikel dan terugzenden, mits inachtneming van de volgende voorwaarden:

 

  • Terugzenden gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel
  • Retours waarvan de retourtijd is verstreken, worden niet terugbetaald
  • Oorbellen kunnen omwille van hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
  • Je hebt het artikel enkel gepast zoals je dat in de winkel zou doen
  • Je hebt het artikel niet beschadigd of vuil gemaakt.
  • Het artikel is nog steeds voorzien van etiket en/of prijskaartje
  • Je staat zelf in voor de kosten van terugzending (4,95€ vanuit België)
  • zie voorwaarden artikelen in sale hieronder


Mail binnen de termijn van 14 dagen naar info@boetiekdelle.be (vermeld je ordernummer).


Wij sturen je een retourlabel dat je thuis kan afdrukken en op je retourpakket kan kleven.


Verstuur je retour binnen de 14 dagen.


Het bedrag van 4,95€ houden wij af van de terugbetaling van jouw retourzending.


Je mag het pakketje natuurlijk ook altijd persoonlijk komen brengen (in Walshoutem of in Zepperen), zodat er geen retourkosten zijn.

 

Wanneer wij jouw artikel hebben ontvangen en er aan bovenstaande voorwaarden werd voldaan, zal het volledige bedrag van aankoop (-retourkosten) zo snel mogelijk teruggestort worden op de door jou gekozen betalingsmethode bij het afrekenen.


Retourneer je buiten de termijn: 

de artikelen worden niet terugbetaald en kunnen opnieuw naar jou verzonden worden door verzendkost van €6,65 te betalen (tarief thuislevering Bpost). Wij maken hierop geen uitzonderingen.


Artikelen in sale


Zelfde voorwaarden als hierboven, maar de retourkosten bedragen dan €6,50 (vanuit België).


Wij stellen het ook op prijs moest je deze items zo snel mogelijk weer retourneren, zodat wij deze alsnog binnen de solden periode opnieuw kunnen verkopen.


Opgelet: items vanaf -50% en outletartikelen kunnen niet geretourneerd worden.


Mail zo snel mogelijk naar info@boetiekdelle.be (vermeld je ordernummer).


Wij sturen je een retourlabel dat je thuis kan afdrukken en op je retourpakket kan kleven.


Het bedrag van 6,50€ houden wij af van de terugbetaling van jouw retourzending.

 

Wanneer wij jouw artikel hebben ontvangen en er aan bovenstaande voorwaarden werd voldaan, zal het volledige bedrag van aankoop (-retourkosten) zo snel mogelijk teruggestort worden op de door jou gekozen betalingsmethode bij het afrekenen.


Het artikel is beschadigd of het gaat om een verkeerd artikel

 

Elk artikel wordt nauwkeurig gecontroleerd op fouten of beschadigingen, en de staat van het artikel wordt daarenboven fotografisch vastgelegd. Toch kan het zijn dat wij iets over het hoofd hebben gezien.

 

Wat moet je in dit geval doen?

 

  • Stuur ons een mailtje: info@boetiekdelle.be
  • Stuur een foto mee
  • Indien bevestigd wordt dat het gaat om een beschadigd of fout artikel, mag je het artikel terugzenden naar:

 

Boetiek d'Elle

Stelhainstraat 21

3401 Walshoutem

 

Bij ontvangst van het artikel zal het aankoopbedrag teruggestort worden op jouw rekening of de door jou gekozen betaalmethode.



Share by: